Annoncér

DenOffentlige sætter dagsorden

Med en læserprofil, hvor mere end 25 procent er ledere og 10 procent ansat inden for kommunikation og medier har DenOffentlige en stærk position som dagsordensættende medie. Læg hertil, at 8 ud af 10 vægter velfærdsdebatten højt, at over halvdelen af læserne lægger vægt på at læse om ledelse og styring, og næsten halvdelen interesserer sig for innovation.
 
DenOffentlige favner bredt
Over halvdelen af læserne er ansat i den offentlige sektor, mens den øvrige halvdel fordeler sig på privatansatte, foreningsaktive og ikke mindst borgere med interesse for den offentlige sektor. 
 
DenOffentlige læses ofte
Læserne sætter pris på det redaktionelle fokus, hvor vi sorterer støjen i nyhedsstrømmen fra, og alligevel favne relativt bredt i samfundsdebatten. Over 60 procent af læserne har DenOffentlige i top fem over foretrukkne medier. Ligeledes bruger over 60 procent DenOffentlige dagligt eller flere gange om ugen.
 
DenOffentlige leverer høj kvalitet
Læserne er glade for blandingen af redaktionelt uafhængigt indhold og indhold fra udgivere. Således siger næsten 70 procent af læserne, at det fungerer godt eller rigtigt godt at blande indholdet. Samtidig erklærer over 60 procent, at mediet har høj og rimelig høj relevans for dem i hverdagen.
 
DenOffentlige vokser organisk
På alle hverdage sender vi vores nyhedsbrev med mere af det væstenlige, som når 8.600 læsere og op til 100.000 unikker brugere besøger denoffentlige.dk pr. måned
                                                                                          Kilde: Læserundersøgelse februar 2017

 

Book en bannerannonce og nå beslutningstagerne i den offentlige sektor

Priser:

Topbanner (inkl. nyhedsbrev)
970x180 pixels
kr. 4.850 pr. uge
 
Højre spalte banner firkantet
320x250 pixels
kr. 2.750 pr. uge
 
Kontakt udgiverchef Simon Bülow for at høre mere
t:    29 73 03 81

Mest læste

Seneste kommentarer

Nyhedsbrevet fra DenOffentlige