cph:learning

cph:learning

H.C. Andersens Boulevard 48, 1, 1553 København V

Telefon: 4141 4181 Website: cphlearning.dk E-mail:

cph:learning er et forskningsbaseret konsulenthus med speciale i strategisk performanceforbedring.

Vi er eksperter på internationalt topniveau inden for fire indsatsområder, der alle har central betydning for den fleksible og moderne offentlige, private og frivillige virksomheds performance:

1) strategisk udvikling 

2) strategisk samskabelse

3) succesfuld strategiimplementering

4) strategisk videnledelse

Vi hjælper private, offentlige og frivillige virksomheder med at forbedre deres performance gennem analysebaseret rådgivning, agil procesintervention, forskningsbaseret undervisning, og aktionsbaseret kompetenceudvikling.

Vi er et team af meget erfarne folk, som alle er førende eksperter inden for områderne strategi, organisation og ledelse – de fleste med ph.d./doktorgrader, der evner at arbejde metodisk med koblingen mellem praksis og teori. Vi tror på, at medarbejdere, afdelinger og organisationer skal sættes i centrum i enhver strategiproces. Vi lægger derfor stor vægt på at dokumentere vores arbejdsmetoder og resultater, så virksomhederne ikke blot får et quick-fix, men selv bliver i stand til at videreføre det strategiske arbejde i organisationen.

I cph:learning har vi intet hierarki, vi organiserer arbejdet efter kompetencer og vi arbejder med agile procesmetoder. Det sætter os i stand til at mobilisere de helt rigtige ressourcer, der passer til opgaverne.

Klik i symbolerne herunder, så folder de sig ud og du kan se vores indlæg på DenOffentlige.

Artikler

  • Hvis den offentlige strategiplan er død, hvad er så planen?
    24.03.17 Ledelse

    Forskning har vist, at strategiplaner sjældent bliver implementeret. Hvis vi tager konsekvensen og erklærer strategiplanen for død, hvad er så planen? Planen er inkluderende og meningsgivende strategisk kvalitetsledelse via samskabende processer.

  • Den agile skole (del 4/4)
    21.03.17 Ledelse

    Offentlige virksomheder oplever et stigende krav om at være agile. Det gælder også folkeskolen. Kan en politisk styret folkeskole være agil? Ja, den kan! Læs med i denne artikelserie, hvor vi introducerer dig for folkeskolens fire agilitetsdomæner.

  • Den agile skole (del 3/4)
    17.03.17 Ledelse

    Offentlige virksomheder oplever et stigende krav om at være agile. Det gælder også folkeskolen. Kan en politisk styret folkeskole være agil? Ja, den kan! Læs med i denne artikelserie, hvor vi introducerer dig for folkeskolens fire agilitetsdomæner.

  • Den agile skole (del 2/4)
    16.03.17 Ledelse

    Offentlige virksomheder oplever et stigende krav om at være agile. Det gælder også folkeskolen. Kan en politisk styret folkeskole være agil? Ja, den kan! Læs med i denne artikelserie, hvor vi introducerer dig for folkeskolens fire agilitetsdomæner.

  • Den agile skole (del 1/4)
    07.03.17 Ledelse

    Offentlige virksomheder oplever et stigende krav om at være agile. Det gælder også folkeskolen. Kan en politisk styret folkeskole være agil? Ja, den kan! Læs med i denne artikelserie, hvor vi introducerer dig for folkeskolens fire agilitetsdomæner.

Kontaktpersoner