Førende inden for energibesparelser åbner hovedkontor i DK

14/10/2010 14:28

TrickleStar annoncerer, at de har åbnet et kontor i København for at accelerere deres salg i Europa. Danmark er verdens førende inden for energibesparelser og alternativ energi og er ligeledes i front med at hjælpe og undervise den almindelige forbruger med at spare energi og dermed reducere deres CO2 udslip. TrickleStar er verdens førende med deres unikke energispare produkter. Ligeledes er TrickleStar i front, med at gøre hele deres forretning ”grøn”, som bl.a. inkluderer:

• Alle produkter er 100 % CO2 neutrale – TrickleStar betaler for den CO2, der udledes ved produktion og transport
• Alle leverandører og fabrikker lever op til de strengeste miljøkrav
• Effektive distributionsmodeller, som at minimere transport spild
• Er engageret til at producere kvalitets produkter med minimum levetid på 10 år og via energibesparelser giver en tilbagebetalingstid på mindre end18 måneder

I forbindelse med åbning af det nye danske kontor lancerer TrickleStar en række nye energispare produkter, samt to nye hjemmesider til europæiske og danske brugere. De nye produkter inkluderer digitale timere, temperatur og luftfugtigheds kontrollere, radiator kontrollere og smarte elspareskinner med lyn og overspændingsbeskyttelse. Alle produkter kan fås med forskellige europæisk stiktyper så som: dansk schuko, fransk schuko, Tysk schuko, Engelsk, Italiensk og schweizisk stik.

To nye hjemmesider er blevet lanceret til europæiske og danske brugere:

Europæisk hjemmeside: www.tricklestar.com/EU
Dansk hjemmeside: www.tricklestar.com/DK

“Danmark er verdens førende, når det kommer til energibesparelser. Undervisning af slutbrugeren samt slutbrugerens engagement til at spare energi er yderst vigtigt for at få succes med at sælge og implementere energispare produkter. At placere vores europæiske kontor i et yderst miljøbevist land som Danmark gav mest mening, da vi skulle vælge placering. Det vil hjælpe os med at få adgang til organisationer, firmaer og slutbrugere i hele Europa, som er engageret i energibesparelser, og som kan hjælpe os med at blive førende i Europa", siger Thomas Jørgensen, Direktør TrickleStar.

Om TrickleStar

Stiftet i 2007 af Thomas Jørgensen og Bernard Emby, som med deres mange års erfaring inden for el og kontrol industrien samt deres dybdegående kendskab til udvikling og produktion i Asien er blevet en af verdens førende producenter af, energispare produkter. TrickleStar er ledende i design og produktion af produkter, som sparer energi, er brugervenlige og hjælper med at spare penge og ikke mindst skåner miljøet. Med kontorer i asien, Danmark og USA lancerer og sælger TrickleStar Deres produkter i hele verden.
Vha. intelligent og attraktiv design, brugervenlighed, og miljøbevist produktion, har vi gjort det at spare energi mere attraktivt og økonomisk for alle slutbrugere verden over.