Ups - Ankestyrelsen har mistet 12 dages henvendelser

Velfærd

20/04/2018 14:32

Freja Eriksen

12 dages henvendelser fra borgere og andre er gået tabt i Ankestyrelsens elektroniske system.

"Har du kontaktet Ankestyrelsen for nylig, beder vi dig gøre det igen" skriver Ankestyrelsen torsdag den 19. april på sin hjemmeside.

Et teknisk problem med styrelsens elektroniske kontaktformularer har forårsaget, at den ikke har modtaget oplysninger indsendt af borgere og andre mellem d. 5. og 17. april 2018. 

Ankestyrelsen er det organ, der behandler klager på social- og beskæftigelsesområdet.

Prøv DenOffentlige 2

DenOffentlige er nyheder, debat og videndeling uden betalingsmur

Prøv vores nyhedsbrev og bliv opdateret på Danmarks udvikling og udfordringer hver dag.  

 

Blandt andet er henvendelser, der falder under kategorierne 'Underret om et barn eller en ung', 'Kontakt Ankestyrelsen' og 'Kontakt Ligebehandlingsnævnet' gået tabt. 

"Du skal skrive til os igen, selv om du har fået et skærmbillede eller svar med beskeden ”Tak for din henvendelse”," meddeler styrelsen i en besked til brugerne på sin hjemmeside. 

Systemet skulle nu virke nu igen.

 

Mest Læste

Annonce