Vi kender ham som actionstjerne, og mange af os husker ham nok også som guvernør i den amerikanske stat Californien.
Men det 76-årige muskelbundt til Arnold Schwarzenegger har nu kastet sig ud i noget nyt: Han er nemlig gået sammen med mærket PARKSIDE for at promovere firmaets gør-det-selv-produkter, som er at finde på hylderne i Lidl.
Det skriver Lidl Danmark i en pressemeddelelse.
Med ordene "You got this!" motiverer 'The Governator' på sociale medier, når han deler sine hemmeligheder til succes i reklamer for PARKSIDE.
Her kan seerne opleve legendariske øjeblikke fra hans karriere, udført i PARKSIDE gør-det-selv-verdenen. En god portion humor og selv-ironi følger naturligvis også med på rejsen.
Jubler over samarbejde
Christoph Pohl, Chief Purchasing Officer hos Lidl International, forklarer:
"Takket være kontinuerlig udvikling gennem mange år er der med PARKSIDE blevet skabt et brand, som allerede har inspireret mange kunder med høj kvalitet, fremragende priser, et imponerende sortiment og tiltalende design. Med Arnold Schwarzenegger har vi formået at vinde en person, der udstråler mange af vores værdier. PARKSIDE står for at tage tingene i egen hånd. Vi ønsker at give folk selvtillid til, at de kan gøre det. Arnold Schwarzenegger er en handlekraftig person, autentisk, beslutsom og jordnær. Vi er stolte af, at han nu er en del af PARKSIDE-teamet."
Brandet er specielt rettet mod alle dem, der kan lide at reparere, bygge og arbejde i haven – bare smøg ærmerne op. Sortimentet af værktøj, haveudstyr og tilbehør er tilgængeligt hos Lidl.
Værktøj er ikke fremmed for Arnold Schwarzenegger. Han plejede at arbejde som murer og er en skaber. Dette er endnu en grund til, at samarbejdet er en fuldendt succes for skuespilleren, som han understreger:
"You got this - det er præcis min indstilling. Du skal tro på dig selv, det er derfor, jeg er en PARKSIDE-person."
Kampagnen, hvor Hollywood-stjernen motiverer til gør-det-selv, går live i denne uge på Lidls sociale medier.