Foto: BWH Hotels
Foto: BWH Hotels

Hoteller efterlyser: Hvem har taget vores ting?

Generelle nyheder

17/12/2024 07:48

J. Bøgen

En række unikke genstande på værelserne hos BWH Hotels, er gennem årene forsvundet sporløst. Fra porcelænsharer til pladespillere – små detaljer, der engang prydede hotellerne, mangler nu deres rette plads. Derfor lancerer hotelkæden nu en humoristisk efterlysning i håbet om, at offentligheden kan hjælpe med at bringe genstandene tilbage. Og som tak? Tips, der leder til fund af de forsvundne skatte, belønnes med et hotelophold.

LIGE NU LÆSER ANDRE OGSÅ

BWH Hotels består af individuelt ejede hoteller, ofte drevet af familier eller lokale iværksættere, der tilfører hvert hotel en unik karakter og personlighed.

På tværs af kæden finder man særlige detaljer – lige fra middelalderrustninger og flagstangsknopper til gamle dykkerhjelme – som gør hvert hotel til noget særligt.

Men gennem årene har nogle af disse værdsatte genstande fundet nye hjem. Nu søger BWH Hotels at få dem tilbage og genoprette den særlige stemning, der gør deres hoteller unikke.

"Hos BWH Hotels er vi stolte af vores hotellers unikke karakter og personlige atmosfære. De små detaljer, der gør hvert sted særligt, er en vigtig del af vores identitet og den charme, der gør vores hoteller specielle. Med kampagnen ønsker vi at skabe en sjov samtale med vores gæster om de ting, som ofte vækker glæde og nostalgi, og som man kommer til at holde af under et hotelophold – selvom opholdet kun varer nogle dage. Samtidig håber vi, at vores gæster med et glimt i øjet vil hjælpe os med at genfinde de små detaljer, der har forladt hotellet gennem årene," siger Bettina Wähling, Head of Marketing for BWH Hotels i Danmark.

Flagstang mangler knop

Hotel Astoria i København, en del af BWH Hotels, er ingen undtagelse. Som en central del af hotellets facade har flagstangsknoppen været en vigtig detalje, der har bidraget til hotellets historiske charme.

“Vi elsker, hvordan vores gæster værdsætter den atmosfære vi har skabt på Hotel Astoria gennem vores unikke historie og hjemlige følelse. Men gennem årene har nogle måske følt sig lidt for meget hjemme, så de har valgt at tage en del af Astoria med sig hjem,'' fortæller Oliver Strandvig Holm, Hotel Manager på Hotel Astoria. 

"Vores flagstangsknop har været en del af hotellets identitet, og vi håber, at vores gæster kan hjælpe os med at bringe den tilbage,” uddyber Oliver Strandvig Holm.

Hjælp med at bringe genstandene hjem igen

For dem, der mener at vide, hvor genstandene er havnet, er der nu mulighed for at indsende tips.

Der vil ikke blive stillet spørgsmål om, hvordan de er havnet et nyt sted, eller hvorfor – hotellerne er blot glade for at få dem hjem igen, måske endda med nogle sjove historier at fortælle.

Tips kan indsendes anonymt via https://www.bwhhotels.dk/the-h...

Mest Læste

Annonce

10/12/2024

På blot 2 minutter fandt jeg den billigste bilforsikring til min nye bil, og der var mange penge at spare.